UMOWA ZLECENIE nr ........... /.............. / ..................... Zawarta w dniu ............................................................. w ......................................................................................... 1. pomiędzy: Agencją Informacyjno Reklamową KWANT, z siedzibą, .............................ul. Sienkiewicza 17/24, 24-100 Puławy, NIP.........................................716-162-26-09 reprezentowanym przez ........Marka Kamińskiego, zwanym dalej ........................."ZLECENIOBIORCĄ" oraz 2. Imię i Nazwisko ....................................................................................................................................................... adres zamieszkania: ................................................................................................................................................ telefon kontaktowy: .................................................................................................................................................. legitymującym się dowodem osobistym (seria/numer): ........................................................................................... wydany przez: .......................................................................................................................................................... zwanym w dalszej części .........."ZLECAJĄCYM" § 1. Przedmiotem umowy jest wykonanie reportażu z przebiegu uroczystości ślubu oraz przyjęcia weselnego w dniu: ........................................................................................................................................................................ § 2. Imiona i nazwiska Nowożeńców: ................................................................................................................................ ..................................................................................................................................................................................... § 3. Świadkowie uroczystości (imiona i nazwiska) ............................................................................................................ ..................................................................................................................................................................................... § 4. Uroczystość ślubu odbędzie się w: (nazwa/ adres/ godzina) ..................................................................................... ..................................................................................................................................................................................... § 5. Przyjęcie weselne odbędzie się w: (nazwa i adres) .................................................................................................... ..................................................................................................................................................................................... § 6. Przed rozpoczęciem uroczystości ZLECENIOBIORCA ma zgłosić się: (adres; godzina) ......................................... ..................................................................................................................................................................................... § 7. Szczegóły dotyczące zawartości merytorycznej filmu - reportażu: a. czołówka /wstęp/ * - czas trwania ok. 2-3 minut b. błogosławieństwo * c. uroczystość ślubu * d. przyjęcie weselne * e. przewidywany czas trwania gotowego filmu /reportażu/....................... minut f. ilość otrzymanych egzemplarzy gotowego materiału ............................ komplety g. końcowy format nagrania: *............DVD / BluRay / inny ....................................................... / wersja PAL h. format obrazu * ................................16:9 / 4:3 h. format nagrania materiału źródłowego * :......DV / HD 1280x720p 50fps. i. inne - uroczystości ślubu będą wykonane z użyciem * ............dwóch / jednej kamer(y) - przyjęcie weselne będzie wykonane z użyciem * ...........dwóch / jednej kamer(y) - czas pracy operatorów do godz. 02:00 dnia następnego. - dodatkowe godziny pracy operatora płatne w/g cennika. - wraz z płytami DVD zostaną przekazane oryginalne materiały źródłowe. - ............................................................................................................................................................................. - ............................................................................................................................................................................. - ............................................................................................................................................................................. § 8. Gotowy przedmiot umowy ZLECENIOBIORCA (Agencja Informacyjno Reklamowa KWANT) przekaże ZLECAJĄCEMU w terminie do 14 dni, począwszy od dnia określonego w § 1 niniejszej umowy. Sposób i dokładna data przekazania przedmiotu umowy zostanie ustalona przez obydwie strony w terminie późniejszym. § 9. Za prawidłowo wykonane czynności przedmiotu umowy ZLECENIOBIORCY (Agencja Informacyjno Reklamowa KWANT) przysługuje wynagrodzenie w wysokości (...................................) brutto; słownie (.................................... .............................................................................................................) § 10. Kwota określona w § 9 obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem zlecenia, tj. koszty dojazdu, montaż, materiały, itp. § 11. Na poczet wykonania usługi zostaje pobrany zadatek w wysokości:................................ słownie (.......................... .................................................................................................................). Kwota zadatku zostanie przekazana:.........przelew na konto / wpłata gotówką * : Nr. rachunku: .................................................................................................................................................. Nazwa rachunku: ....................................................................................................................................................... Adres właściciela .................................................................................................................................................... § 12. Ostateczne rozliczenie nastąpi w dniu przekazania przedmiotu umowy ZLECAJĄCEMU. Wówczas to należne wynagrodzenie dla ZLECENIOBIORCY (Agencja Informacyjno Reklamowa KWANT) ulega obniżeniu o kwotę pobranego zadatku. § 13. W przypadku nie wywiązania się z niniejszej umowy (w części lub w całości) którejkolwiek ze stron, obowiązuje zasada pełnego zwrotu poniesionych, udokumentowanych i uzasadnionych kosztów (strat) z tytułu nie wywiązania się z umowy. Zwrot kosztów (strat) dokonuje tylko strona (strony), które nie wywiązały się z warunków umowy. § 14. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za częściowe lub całkowite niewykonanie umowy w przypadku wystąpienia "siły wyższej". Przez "siłę wyższą" rozumie się: śmierć przyszłego współmałżonka, odwołanie uroczystości z powodu śmierci któregokolwiek z rodziców Nowożeńców lub osoby w najbliższej rodzinie, stanu klęski żywiołowej, strajku, decyzji uprawnionych Organów Rządowych, itp., uniemożliwiające realizację niniejszej umowy. Pobrana kwota zadatku nie ulega zwrotowi. § 15. ZLECAJĄCY nie wyraża / wyraża * zgodę(y) na wykorzystanie części lub całości filmu w celach reklamowych i marketingowych. § 16. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umowa mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. § 17. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. § 18. Wszystkie spory wynikające ze stosowania niniejszej Umowy nierozwiązane polubownie, rozpatrywane będą przez właściwy Sąd dla siedziby Powoda. § 19. Umowa niniejsza wchodzi w życie z dniem podpisania jej przez obydwie Strony. § 20. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. * niepotrzebne skreślić ................................... ..................................... /podpis/ /podpis/ ZLECAJĄCY